Forsendelse og bestilling

 

Når du har afgivet en ordre, vil du straks modtage en bekræftelsesmail med en oversigt over din ordre. Hvis ikke, bedes du sende os en e-mail på kundeservice@dreaver.dk. Så tjekker vi op på det. (Tjek altid din spam-mail først)


Hvad er den aktuelle leveringstid?

Når vi har overdraget pakken til DPD/DHL, tager det i gennemsnit 3-8 hverdage, før den er leveret til dit hjem.

*OBS: Sporingsoplysningerne kan nogle gange vise, at pakken endnu ikke er modtaget af DPD/DHL, selv om den er. På grund af travlhed hos DPD/DHL kan de ikke altid behandle alle leverede pakker til tiden. Når pakken scannes hos DPD/DHL, står der kun, at den er modtaget, mens dette var tilfældet tidligere.

Bestilt på hverdage inden kl. 21:00 = leveret til DPD/DHL samme dag.




Min pakke er blevet forsinket hos DPD/DHL, hvad skal jeg gøre?

Vi er desværre afhængige af fragtfirmaer, og nogle gange kan de ikke altid garantere en 100% levering til tiden på grund af travlhed. Vi sørger altid for, at din ordre forlader vores lager i Tyskland så hurtigt som muligt på vej til DPD/DHL sorteringscenter.

Vi forstår, at det kan være frustrerende, men vi gør vores bedste for at sikre, at din ordre bliver leveret så hurtigt som muligt. Hvis din pakke ikke er blevet leveret 8 hverdage efter din bestilling, bedes du kontakte DPD/DHL kundeservice eller os. På den måde kan vi afklare status for din ordre.